Beraber çürüdünüz bu yollarda

AKP ve Cemaat'in savunuculuğunu yapan yayın organları, işine gelen kasetleri ve ses kayıtlarını yayımlıyor. Üstelik iki taraf da birbirini manşetlerden 'darbecilikle' suçluyor Yurtseverlere karşı yürütülen tertiplerde...

Beraber çürüdünüz bu yollarda
17 Ocak 2014 Cuma 11:26

15curudunuz

AKP ve Cemaat'in savunuculuğunu yapan yayın organları, işine gelen kasetleri ve ses kayıtlarını yayımlıyor. Üstelik iki taraf da birbirini manşetlerden 'darbecilikle' suçluyor

Yurtseverlere karşı yürütülen tertiplerde el ele vererek ahlak dışı haberlere imza atan AKP ve Gülen Cemaati'nin yayın organları, 17 Aralık sonrasında bu konudaki tüm birikimlerini birbirlerine karşı kullanmaya devam ediyor. Ses kayıtları, gizli görüntüler, iftiralar bu kez birbirlerine karşı kullanılıyor. Sicili kabarık olan iki taraf da geçmişe atıf yaparak birbirlerini suçluyor.

Karşılıklı sansürcü suçlaması

Zaman gazetesinin dünkü manşetinde, Sabah ve Star gazeteleri vardı. 28 Şubat'tan beter başlıklı haberde iki gazetenin şimdiki yayınlarının 28 Şubat dönemini aratmadığı iddia edildi. Zaman gazetesi birinci sayfasından "28 Şubat" sonrası ve "şimdi" yayımlanan gazetelerin birinci sayfalarına yer verdi. Önceki gün "Gülen'in kirli ağı" manşetiyle çıkan Sabah gazetesi ise dün yine Cemaat'e sert sözlerle yüklendi. Sabah'ın dünkü manşetinde "Gülen örgütünün 8 kollu ahtapotu" başlıklı haber vardı. "8 kollu canavara" benzetilen yapılanmanın Pensilvanya'dan yönetildiğini belirten Sabah, Cemaat'in öncelikli olarak yuvalanmaya çalıştığı kurumları da listeledi.

Sabah gazetesinin birinci sayfasında yer alan diğer haberde de Cemaat medyası ve bazı holding gazeteleri vardı.

"Karartmaya devam" başlıklı haberde; Cemaat'e yakın Zaman, Bugün gazeteleri, Doğan Grubu gazeteleri ve Habertürk gazetesinin Fethullah Gülen'in ortaya çıkan ses kaydını yayımlamadığından dert yanıldı. "17 Aralık tapelerini 'naklen' yayımlayan darbe medyası, konu Gülen'in kaseti olunca yasalara sığındı" ifalelerine yer verilen haberde; Zaman, Habertürk ve Hürriyet'in birinci sayfaları yayımlandı. Takvim gazetesi de "Hizmet Hürriyet'i" başlıklı haberinde, Hürriyet, Zaman, Vatan, Milliyet ve Habertürk gazetelerinin Fethullah Gülen'in ses kayıtlarını yayımlamamasını eleştirerek bu gazetelerin Cemaat'e hizmet ettiğini iddia etti. Nur tarikatına yakın Yeni Asya gazetesi ise "Manşetlerin çivisi çıktı" başlıklı manşet haberinde Cemaat aleyhine yapılan yayınları 28 Şubat sürecine benzetti.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.